در حال بارگذاری ...

شماره 114 ماهنامه سینما تئاتر منشتر شد

صد و چهاردهمین شماره ماهنامه هنری سینما تئاتر در پانزدهمین سال انتشار این ماهنامه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در این شماره از ماهنامه هنری، پیام روز جهانی تئاتر که توسط "آگوستوبوآل" بیان شده و  "محمدعلی طاهری" به چاپ رسیده است.

همچنین یادداشت "سعید محبی" درباره ثبت ملی هنر تعزیه و یادداشت "حمیده وطنی" تحت عنوان نگاهی به اجرای "خدای اجساد" نمایش جدید "یاسمینا رضا" نمایشنامه نویس ایرانی تبار ساکن فرانسه به چاپ رسیده است.

از دیگر مطالب صدو چهاردهمین شماره ماهنامه هنری سینما تئاتر می توان به مطالب کوتاهی چون معرفی بهترین بازیگران تئاتر انگلستان، نمایش آلبوم "تریلر" بر صحنه تئاتر برادوی، پای جنگ ستارگان به تئاتر هم کشیده شد، آیا نمایش "شرک" در برادوی موفق خواهدبود؟ "ملوراهاردین" به گروه بازیگران نمایشنامه "شیکاگو" پیوست، بازیگر "مردان ایکس" به برادوی می رود و نگران از اجرای یکی از نمایشنامه های شکسپیر در لندن در صفحات 44 و 45 این ماهنامه به چاپ رسیده است.

یادداشت "مهران فرهادی" درباره نمایش "بخوان" که با کارگردانی "عاطفه تهرانی" در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا شد و یادداشت "محمدعلی طاهری" درباره "ماراساد" و یادداشت "یاروسلاو مالینا" نقاش، مدرس و طراح صحنه و لباس تئاتر با ترجمه "افروز کشاورز" به چاپ رسیده است.

گفتنی است ماهنامه سینما تئاتر با سردبیری "مهران فرهادی" به چاپ می رسد و "حسین فرخی" صاحب امتیاز و مدیر مسئول این ماهنامه است.

همچنین "حسین تقی پور" دبیر سرویس سینما، "سعید محبی" دبیر سرویس تئاتر،"ماهور احمدی" دبیر سرویس موسیقی و "علی زارع" دبیر سرویس عکس این ماهنامه هستند.




نظرات کاربران