در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر دررسانه ها/«لیلی رشیدی» بازیگر نمایش «منهای دو» شد

خبرگزاری فارس:لیلی رشیدی یکی از بازیگران نمایش «منهای دو» به کارگردانی داوود رشیدی شد و این نمایش قرار است اواخر تابستان در تالار اصلی تئاترشهر اجرا شود.«داوود رشیدی» کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره اجرای نمایش «منهای دو» به خبرنگار تئاتر فارس گفت: نمایش «منهای دو» هشت بازیگر دارد که از میان این هشت بازیگر، پنج بازیگر مرد به ایفای نقش می‌پردازند.
وی افزود: همچنین این نمایش سه بازیگر زن دارد که تاکنون یکی از بازیگران مشخص شده و قرار است «لیلی رشیدی» در این نمایش بازی کند.
رشیدی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، مجبورم تا یک هفته دیگر تمام بازیگران را انتخاب کنیم چرا که از اواخر این ماه باید تمرینات نمایش را شروع کنیم.
این کارگردان اظهار داشت: در نمایش «منهای دو» امیر اثباتی طراحی لباس و دکور را بر عهده دارد و به احتمال زیاد یک گروه شش نفره نیز به من در کارگردانی و کارهای جانبی نمایش کمک می‌کنند.
رشیدی تصریح کرد: در دو یا سه روز آینده به طور قطع آهنگساز را هم معرفی خواهم کرد و در حال حاضر مشغول رایزنی هستم.
رشیدی در مورد اجرای نمایش دیگر در خانه هنرمندان نیز گفت: این نمایش‌ اواخر پاییز در خانه هنرمندان اجرا می‌شود اما هنوز متن آن را انتخاب نکرده‌ام و ممکن است این متن یک ترجمه از خودم باشد و یا ممکن است متنی از یک نمایشنامه‌نویس ایرانی را کار کنم.
نمایش «منهای دو» نوشته «دنیس تریت» نویسنده و کارگردان فرانسوی و ترجمه «شهلا حائری» است و قرار است اواخر تابستان امسال در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر توسط «داوود رشیدی» کارگردانی و اجرا شود.
این نمایش را ایوب آقاخانی بازنویسی می‌کند و داستان درباره دو بیمار در یک مریضخانه‌ است که به آنها اطلاع می‌دهند به زودی خواهند مرد و در این میان ماجراهایی برای آنها اتفاق می‌افتد




نظرات کاربران