در حال بارگذاری ...

اجرا های مجموعه تئاتر شهر طبق برنامه به صحنه می روند

نمایش های مجموعه تئاتر شهر تهران طبق برنامه اعلام شده  امشب به صحنه می روند .

به گزارش سایت خبری مجموعه  تئاتر شهر در پی اعلام سرهنگ "محسن خانچرلی"  معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر کذب بودن خبر  وجود بمب در مجموعه تئاتر شهر تمامی اجرا های این مجموعه فرهنگی و هنری طبق برنامه از امشب مجددا از سر گرفته می شوند.

سرهنگ خانچرلی اظهار داشت: "خوشبختانه با آمادگی تیم های عملیاتی و خنثی سازی بمب فرماندهی تهران بزرگ، در صورت دریافت هر گونه گزارشی مبنی بر وجود بمب یا مواد منفجره در محدوده پایتخت، به سرعت به محل مراجعه می کنند."
وی تاکید کرد با توجه به این که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و همچنین در آستانه برگزاری مراسم ارتحال امام راحل هستیم، شایعات در خصوص بمب گذاری در مناطق مختلف پایتخت بیش از گذشته مطرح است. ولی خوشبختانه همه تیم های عملیاتی پلیس برای مقابله با این تهدیدات و شایعات آمادگی کامل دارند. 

براین اساس  امشب در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر  نمایش "شعله در زمهریر"  به کارگردانی" محمد رضا مداحیان" ، در  تالار چهار سو نمایش "مادر مانده" به کارگردانی مشترک" نیما دهقان و حمید رضا آذرنگ" ، تالار سایه پذیرای نمایش" ته خط"  به کارگردانی" حمید ابراهیمی "، تالار قشقایی پذیرای نمایش" خرمشهر 11" به کارگردانی" اصغر خلیلی" و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر هم پذیرای نمایش" عجیب ولی واقعی" به کارگردانی" یاسر خاسب" است . 

 




نظرات کاربران