در حال بارگذاری ...

گزارشی از تلاش سه ماهه مجموعه تئاتر شهر

روابط عمومی مجموعه تئاترشهر عملکرد سه ماه نخست سال جاری این مجموعه تئاتری ر اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، این مجموعه تئاتری طی سه ماه نخست سال جاری با اجرای 10 اثر نمایشی در تماشاخانه های اصلی، قشقایی، چهارسو، سایه و کارگاه نمایش پذیرای 35358 تماشاگر شد. تماشاگرانی که این نمایشها را تماشا کردند شامل 25101 تماشاگر میهمان و 10257 تماشاگر می شود که با خریداری بلیت نمایش های اجراشده به تماشای این آثار نشسته اند. براساس این گزارش، 10 اثر نمایشی که در سه ماه نخست سال جاری در تماشاخانه های مجموعه تئاترشهر اجرا شده اند عبارتند از:"رویاهای خلیج فارس" به کارگردانی امیر دژاکام، "پشت کلانتری" کار فرشاد منظوفی‌نیا، "بخوان" کار عاطفه تهرانی، "علی بابا و چهل دزد بغداد" کار جواد ذوالفقاری، "کشتی شیطان" کار آتیلا پسیانی، "عجیب ولی واقعی" کار یاسر خاسب، "خرمشهر 11" کار اصغر خلیلی، "ته خط" کار حمید ابراهیمی،"شعله در زمهریر" کار محمدرضا مداحیان و نمایش "مادر مانده" با کارگردانی مشترک حمیدرضا آذرنگ و نیما دهقان. در این بین نمایش "شعله در زمهریر" با 18986 تماشاگر در تالار اصلی بیشترین تماشاگر و نمایش "ته خط" در تالار 103 نفری سایه کمترین مخاطب را از نظر آماری داشته اند. براساس این گزارش، راه اندازی وب سایت مجموعه تئاترشهر به نشانی WWW.TEATRESHAHR.COM از دیگر اقدامات سه ماهه نخست مجموعه تئاترشهر است که شامل بخش اخبار، یادداشت، نقد، گزارش، مقالات، برنامه اجراها، درباره تئاترشهر، تئاترهای شهر، عکس، گروه و باشگاه تماشاگران می شود که در بخش باشگاه تماشاگران تاکنون 230 نفر به عضویت درآمده اند. از دیگر اقدامات مجموعه تئاترشهر می توان به برنامه ریزی و هماهنگی جهت پخش تبلیغات تئاتر در برنامه "درشهر" شبکه تهران، هماهنگی جهت پخش تبلیغات تئاتر در تلویزیونهای شهری، نصب تابلوهای معرفی تالارها و اتاق ها ی مجموعه و تغییر فیزیکی روابط عمومی و جداسازی بخش سایت از بخش اطلاع رسانی و سرویس دهی به مراجعه کنندگان مجموعه تئاترشهر اشاره کرد. همچنین ارایه خدمات روزانه به خبرنگاران و مخاطبان مجموعه تئاترشهر که تعداد آنها قریب به 20 نفر در روز می رسد، ارسال 100 خبر به رسانه های جمعی از طریق روابط عمومی و سایت خبری مجموعه تئاترشهر، برنامه ریزی جهت برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر و ارسال دعوت نامه به ناشران جهت حضور در نمایشگاه کتاب تئاتر را می توان به عنوان سایر فعالیت های مجموعه تئاترشهر معرفی کرد.

هماهنگی برای حضور دو گروه از هنرمندان شهرستانی برای دیدن نمایش های مجموعه تئاتر شهر (نمایش مادر مانده )و ارسال دعوت  نامه به ادارات کل استان ها برای سرویس دهی به مخاطبان تئاتر شهرستانی وحضور آنها درتئاتر شهر در طول سال برای دیدن نمایش های این مرکز تئاتر حرفه ای کشور .

 مجموعه تئاترشهر در محدوده زمانی فروردین تا 16 خردادماه نیز نشست ها و برنامه های مختلفی برگزار کرد که می توان به برپایی نمایشگاه عکس نمایش "رویاهای خلیج فارس" از 18 فروردین تا 16 اردیبهشت، مجمع عمومی خانه تئاتر در تاریخ 22 فروردین، نشست پرسش و پاسخ نمایش "رویاهای خلیج فارس" در 16 اردی‌بهشت، بزرگداشت دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی در 12 اردی‌بهشت، برگزاری جشن بازیگر در تاریخ 8اردی‌بهشت، برگزاری جلسه نقد نمایش "کشتی شیطان" در تاریخ 9 اردی‌بهشت، برگزاری نمایشنامه خوانی ویژه بزرگداشت ناظرزاده کرمانی از 7 تا 11 اردی‌بهشت، کنفرانس مطبوعاتی چشنواره ملی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر در 21 اردی‌بهشت، مجمع عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر در تاریخ 24 اردی‌بهشت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ نمایش های "عجیب ولی واقعی" در 3 خرداد، "مادر مانده" در 4 خرداد، "خرمشهر 11" در 5 خرداد و برگزاری جلسه نقد نمایش "مادر مانده" در 18 خرداد




نظرات کاربران