در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر دررسانه ها/ نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر در تئاتر شهر

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر نیمه دوم مرداد در "مجموعه تئاترشهر تهران" برگزار می شود .
مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر در مصاحبه با واحد مرکزی خبر  افزود: این نمایشگاه به منظور تشویق فعالان نشر کتاب های تئاتری و گرداوری مجموعه ای از کتاب های تخصصی این حوزه تشکیل خواهد شد.
وی گفت : برنامه ریزی برای اجرای نمایش تا حد زیادی مسئولان تئاتری را از توجه به حوزه های پژوهشی و نشر بازداشته است که این امر از لحاظ پشتوانه علمی می تواند تاثیرات سویی بر روند تئاتر و سطح کیفی ان داشته باشد.
مجید امرایی گفت :برگزاری این نمایشگاه تخصصی و گردهم اوردن کتاب های تئاتری می تواند داشته های این حوزه را به نمایش عمومی بگذارد و نقاط ضعف وقوت ان را به نمایش عمومی دراورد.
وی افزود: نمایشگاه همچنین فرصتی برای علاقه مندان وفعالان تئاتر و حوزه نشر تئاتر است تا ضمن تعامل بیشتر ،‌درفضایی تخصصی از نظرات یکدیگر اگاه شوند .
مدیرروابط عمومی تئاتر شهر گفت : فراخوان نمایشگاه منتشر شده است و علاقه مندان تا 10 مرداد فرصت دارند اثار خود را برای بررسی و قرار گرفتن در لیست به روابط عمومی تئاتر شهر تحویل دهند.
وی افزود: در صورت استقبال مناسب ناشران ومخاطبان از نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر ،‌بر اساس برنامه ریزی نوبت صبح فعالیت مجموعه تئاتر شهر به نمایشگاه دائمی کتاب اختصاص خواهد یافت.




نظرات کاربران