در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر دررسانه های امروز /"مرغ مینا" برای اعضای باشگاه تماشاگران تئاتر شهر اجرا می‌شود

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر از اجرای رایگان نمایش "مرغ مینا" تاجبخش فناییان برای 200 نفر از اعضای باشگاه تماشاگران سایت تئاتر شهر در روزهای 15 و 16 تیرماه خبر داد.

مجید امرایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: باشگاه تماشاگران سایت تئاتر شهر 290 عضو دارد. با هماهنگی‌هایی که با مدیریت مجموعه انجام دادیم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته میزبان 200 نفر از اعضاء دعوت شده این باشگاه خواهیم بود تا به صورت رایگان از اجرای نمایش "مرغ مینا" تاجبخش فناییان در سالن اصلی مجموعه دیدن کنند.

وی افزود: تماشای نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اعضای باشگاه تماشاگران سایت تئاتر شهر است. پیش از این گله‌هایی از طرف برخی دوستان مطرح می‌شد که مخاطبان تئاتر تنها اهالی تئاتر هستند اما با راه‌اندازی باشگاه تماشاگران سایت تئاتر شهر هر روز به تعداد اعضای غیر تئاتری که به صورت حرفه‌ای از نمایش‌های مختلف دیدن می‌کنند، افزوده می‌شود.

مدیر روابط عمومی تئاتر شهر با اشاره به استفاده از نظر اعضای باشگاه تماشاگران در روند فعالیت‌های تئاتری مجموعه تئاتر شهر گفت: هدفمان این است که یک هزار عضو اولیه باشگاه را به عنوان تماشاگران تخصصی تئاتر معرفی کنیم و از نظر و پیشنهاد این دسته از تماشاگران در راهبرد هر چه بهتر برنامه‌های تئاتری مجموعه استفاده کنیم.





نظرات کاربران (5)