در حال بارگذاری ...

جدیدترین شماره دو ماهنامه تخصصی نقش صحنه

بیست و پنجمین دو ماهنامه تخصصی "نقش صحنه" ویژه فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، بیست و پنجمین دو ماهنامه تخصصی "نقش صحنه" با مدیر مسئول "حسین مسافرآستانه" و در 60 صفحه به نمایش ها و اتفاقات تئاتری کشور پرداخته و منتشر شده است.

در این شماره مقالاتی چون "تک نگاری درونمایه جنگ در آثار نمایش میشل وینار" نوشته "بهرام جلالی پور" ، " بررسی ظرفیت ها و محدودیت های تئاتر دفاع مقدس" نوشته "مهدی نصیری" و "شخصیت و شخصیت پردازی در ادبیات نمایش و داستانی" نوشته "زهرا کولیوند" منتشر شده است.

از دیگر مقالات این شماره از دو ماهنامه تخصصی نقش صحنه می توان به "بازتاب دفاع مقدس در ادبیات نمایش کودک و نوجوان" نوشته "رهبان عقیل" ، "نکاهی به زندگی و آثار سام شپارد" نوشته "آسیه مبین" ، "جستاری پیرامون اجرای تئاتر دفاع مقدس" نوشته در این دو ماهنامه همچنین نمایشنامه "دو متر در دو متر" نوشته "حمیدرضا آذرنگ" به همراه بیوگرافی این نویسنده و نقد نمایشنامه "بابونه" نوشته "ملیحه مردای جعفری" که توسط "بهزاد صدیقی" نقد شده اند، به چاپ رسیده است.

همچنین نقد "مهدی نصیری" بر نمایش "کشتی شیطان" نوشته و کار "آتیلا پسیانی" ، "نقد مهرنوش نصوری" بر نمایش "خرگوش سفید با چشم های قرمز" کار "امیر نوروزی" ، نقد "آی سان نوروزی" بر نمایش "کوچه عاشقی" نوشته و کار "نصرالله قادری" ، نقد "صابر محمدی" بر نمایش "علی بابا و چهل دزد بغداد" نوشته و کار "جواد ذوالفقاری" ، نقد "مژگان معطوفی" بر نمایش "شکار روباه" نوشته و کار "علی رفیعی" به چاپ رسیده است.

در بخش معرفی کتاب این مجله نیز کتاب "درباره تئاتر، داستان، هنر"نوشته "سامرست موام"، کتاب "نمایش خلاق" نوشته "یدالله آقاعباسی" و "سه نمایشنامه نویس بزرگ جهان" نوشته دکتر "تورج رهنما" معرفی شده و اخبار کوتاه تئاتر نیز به چاپ رسیده است.




نظرات کاربران