در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش "مرغ مینا" و "اهل قبور" 8 مردادماه به پایان می رسند

دو نمایش "مرغ مینا" و "اهل قبور" پنجشنبه 8 مردادماه اجرای خود را در مجموعه تئاترشهر به پایان می رسانند.  

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش "مرغ مینا" که از 5 تیرماه به کارگردانی "تاجبخش فناییان" در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر در حال اجراست، پنجشنبه 8 مردادماه آخرین اجرای خود را به صحنه می برد.

نمایش "اهل قبور" نیز اثر دیگری است که از 7 تیرماه به نویسندگی و کارگردانی "حسین کیانی" در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر در حال اجراست و هشتم مردادماه اجرای خود را به پایان می رساند.

از آنجا که مجموعه تئاترشهر از 8 مردادماه پذیرای آثار نمایشی چهاردهمین جشنواره تئاتر آیینی سنتی می شود، اجرای سه اثر نمایشی دیگر که در مجموعاً تئاترشهر در حال اجراست، متوقف شده و همزمان با پایان برگزاری این جشنواره به اجرای خود ادامه می دهند.

این نمایش ها عبارتند از "شهر شطرنجی" نوشته "فرهاد نقدعلی" که از 31 تیرماه به کارگردانی "رضا حامدی خواه" در تالار قشقایی در حال اجراست.

همچنین نمایش "پیچ تند" نوشته "آرش عباسی" که به کارگردانی "کتایون فیض مرندی" در تالار سایه در حال اجراست و نمایش "اوسنه گمشده" نوشته "طلا معتضدی" و کارگردانی "مریم معینی" در کارگاه نمایش در حال اجراست، 8 مردادماه اجرای خود را متوقف کرده و پس از پایان برگزاری جشنواره ادامه پیدا خواهندکرد.  




نظرات کاربران