در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر در رسانه ها/ هنرمندان و خبرنگاران با کارت هوشمند " تماشا " تئاتر می‌بینند

هنرمندان و خبرنگاران با کارت هوشمند "تماشا" تئاتر می‌بینند .
هنرمندان باسابقه عرصه تئاتر و اهالی رسانه از این پس با داشتن کارت هوشمند "تماشا" از نمایش‌های روی صحنه در مجموعه تئاتر شهر، سنگلج و هنر دیدن می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه فروش و پیش‌خرید اینترنتی بلیت و همچنین کارت هوشمند "تماشا" روز سه‌شنبه 13 مردادماه در تئاتر شهر افتتاح شود. این سامانه با همکاری بانک اقتصاد نوین و تئاتر شهر راه‌اندازی شده و تماشاگران و مخاطبان می‌توانند از طریق آن بلیت‌ نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر را خریداری یا پیش‌خرید کنند.

کارت هوشمند "تماشا" نیز از طرح‌های مورد نظر اداره کل هنرهای نمایشی است که مدت‌ها پیش اقدام‌های لازم برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن آغاز شده است. در ابتدای بهره‌برداری از این طرح هنرمندان باسابقه تئاتر و همچنین اهالی رسانه صاحب کارت هوشمند "تماشا" می‌شوند که با استفاده از آن می‌توانند از نمایش‌های تئاتر شهر، سنگلج و هنر دیدن کنند.

این کارت‌ها به صورت سالیانه شارژ می‌شوند و از این پس جایگزین بلیت‌های میهمان خواهند بود. کاربران کارت هوشمند نیز با استفاده از سامانه فروش اینترنتی می‌توانند برای نمایش مورد نظر خود اقدام کنند. هنوز مبالغ این کارت‌ها اعلام نشده ولی اختصاص این کارت به دیگر اقشار فرهنگی هنری جامعه نیز در گام بعدی این طرح انجام خواهد شد.

باید دید اهالی هنر و رسانه می‌توانند شارژ کارت خود را در زمانی کمتر از یکسال مصرف کنند یا محدودیتی برای تعداد نفرات همراه برای این دو گروه وجود خواهد داشت یا نه. اینکه این سامانه تا چه حد می‌تواند تأثیر مثبت داشته باشد و بهره‌برداری از آن تا چه اندازه باعث سهولت در انجام کارها می‌شود، چیزی که است که هنگام راه‌اندازی و استفاده از آن مشخص خواهد شد.





نظرات کاربران