در حال بارگذاری ...

هفتمین دوره نمایشنامه خوانی تئاتر مقاومت پاییز و زمستان در تئاتر شهر برپا می شود

به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ، هفتمین دوره نمایشنامه خوانی تئاتر مقاومت در پاییز و زمستان سال جاری برگزار می شود.
به گزارش سایت خبری تئاتر شهر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ، این انجمن در ادامه  برپایی جلسات فرهنگی نمایشنامه خوانی و به منظور رشد و ارتقای بنیه نمایشنامه نویسی و معرفی آثار جدید در عرصه تئاتر مقاومت، با همکاری مجموعه تئاتر شهر تهران اقدام به برگزاری "هفتمین دوره نمایشنامه خوانی مقاومت" در پاییز و زمستان سال جاری خواهد کرد.
در این دوره متون ایرانی با موضوع مقاومت که تا به حال اجرا نشده باشند مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و نمایشنامه هایی که با محوریت نقش وحدت و یکپارچگی مردم برای مقاومت در تجاوز باشند در اولویت انتخاب قرار می گیرند.
علاقه مندان می توانند تا 20 شهریور ماه سال جاری 3 نسخه از متن پیشنهادی خود را همراه با CD فایل WORD ، مجوز کتبی نویسنده، فرم شرکت در جشنواره و یک قطعه عکس کارگردان به همراه شرح فعالیت های هنری به آدرس خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، پلاک 124، طبقه 3، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ارسال نمایند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 2-88530031 تماس و یا به آدرس اینترنتی Theatermoghavemat.ir مراجعه نمایند.




نظرات کاربران