در حال بارگذاری ...

سه خبر کوتاه از مجموعه تئاترشهر

*  پیش فروش بلیت نمایش "مرثیه ای برای یک سبک وزن" به کارگردانی "ایوب آقاخانی" در تالار سایه از امروز در گیشه تئاترشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش "مرثیه ای برای یک سبک وزن " نوشته و کار "ایوب آقاخانی" است که از 4 شهریورماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

این نمایش در فضای کمدی طراحی شده که با برخورداری از بستـــر اجتماعـــی روی صحنه می رود.

این نمایش از 4 شهریورماه به مدت 30 شب در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود و علاقه مندان به تماشای آن می توانند هرشب ساعت 15/20 به مجموعه تئاترشهر واقع در چهارراه ولیعصر مراجعه کنند.

***

 *  نمایش "پیچ تند" به کارگردانی "کتایون فیض مرندی" در تالار سایه مجموعه تئاترشهر، یکشنبه 1 شهریورماه ویژه هنرمندان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش "پیچ تند" نوشته "آرش عباسی" است که از 30 تیرماه در حال اجراست، یکشنبه 1 شهریورماه ساعت 19 ویژه هنرمندان اجرا می شود.

این نمایش هر روز ساعت 19 به مدت 80 دقیقه و با قیمت 4000 تومان اجرا می شود.

***

* نمایش "شهر شطرنجی" به کارگردانی "رضا حامدی خواه" در تالار قشقایی جمعه 30 مردادماه ویژه هنرمندان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش "شهر شطرنجی" نوشته "فرهاد نقدعلی" است که از 31 تیرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر در حال اجراست.

این نمایش که هر روز ساعت 19 اجرا می شود، جمعه 30 مردادماه ساعت 18 ویژه هنرمندان اجرا می شود.

نمایش "شهر شطرنجی" هر روز ساعت 20 به مدت 85 دقیقه و با قیمت بلیت 4000 تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

 




نظرات کاربران (3)