در حال بارگذاری ...

‌داوری و ارزیابی آثار بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر رضوی در تئاتر شهر تهران

به گزارش سایت خبری تئاتر شهر به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره تئاتر رضوی "کوروش پیرو" مسئول بخش عکس و پوستر این رویداد تئاتری با اعلام این خبر افزود : هیأتی متشکل از ‌ سیف‌الله صمدیان، سیامک زمردی‌مطلق و ناصر عرفانیان 365 اثر رسیده در بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر رضوی را بررسی و داوری خواهند کرد. 
 وی ادامه داد:در مجموعه 365 اثر در بخش عکس و پوستر شامل 330 قطعه عکس از 40 عکاس و 35 عنوان پوستر از 14 عکاس از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
پیرو با بیان این که استان‌های تهران و مشهد بالاترین آمار آثار ارسالی را در این دو بخش به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد:عکاسانی از شهرهای قوچان، شاهرود، مشهد، زنجان، اصفهان، مراغه، یاسوج، تهران، یزد، کرج، گرگان، کرمان و شیراز برای جشنواره اثر فرستادند.
وی با اشاره به سطح بالای آثار رسیده در این بخش یادآور شد:«علی رغم این که امسال نخستین بار بخش عکس و پوستر به صورت رقابتی و مسابقه در ساختار جشنواره تئاتر رضوی پیش‌بینی شده شاهد حضور کمی و کیفی قابل ملاحظه آثار هستیم.
پیرو در پایان گفت:آثار منتخب بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر رضوی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. همچنین به زودی آثار منتخب این بخش از طریق روابط عمومی جشنواره اعلام می‌شود.




نظرات کاربران