در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر در رسانه های امروز / نمایشگاه کتاب تئاتر شهر بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب مجموعه تئاتر شهر بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

مجید امرایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: قرار بود نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب تئاتر شهر نیمه دوم مردادماه برگزار شود که به بعد از پایان ماه مبارک رمضان موکول شد تا هم فرصت بیشتری برای برنامه‌ریزی‌های بهتر برای نمایشگاه فراهم شود و هم با بازگشایی دانشگاهها دانشجویان تئاتری نیز بتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی با اشاره به ثبت 803 کتاب برای حضور در نمایشگاه افزود: تا به حال انتشارات قطره، کیان افراز، نیلا، نیلوفر، روشنگران،‌ مطالعات زنان، نکوراد، ایده‌های نو،‌ نمایش،‌ سوره مهر،‌ آئین تربیت و هرمس برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و هر ناشر غرفه‌ای جداگانه در ایام برپایی نمایشگاه خواهد داشت. به احتمال زیاد مدت زمان برپایی نمایشگاه 10 روز خواهد بود.

مدیر روابط عمومی تئاتر شهر درباره مکان برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: متأسفانه شهرداری منطقه 11 همکاری مناسبی با تئاتر شهر ندارد و مدام اقدام به برگزاری بازارهای فصلی و مقطعی کرده و فضای باز مجموعه را به اینگونه فعالیت‌ها اختصاص داده است. در حالی که تئاتر شهر حریم مشخص ندارد و ما برای هر گونه تبلیغ یا فعالیت تخصصی باید از شهرداری مجوز بگیریم.

امرایی ادامه داد: به دلیل وجود این مشکل تنها مکان برپایی نمایشگاه سالن انتظار اصلی تئاتر شهر است. اگر فضای مناسب در حریم تئاتر شهر در اختیار داشتیم در کنار نمایشگاه کتاب، نمایشگاههای تخصصی ماکت صحنه، عروسک نمایشی و طراحی لباس را نیز برپا می‌کردیم. هدف ما در تئاتر شهر ورود به حوزه‌های تخصصی دیگر مربوط به تئاتر علاوه بر اجرای نمایش است.




نظرات کاربران (2)