در حال بارگذاری ...

ارجمند و شاه محمدی و سلطانی در قشقایی حضور یافتند

" برزو ارجمند" بازیگر شناخته شده و" مسعود شاه محمدی" فیلمانه نویس مطرح" شهزه سلطانی" "،احمد ساعت چیان"،"حسین کیانی"و" مهدی بجستانی" در تماشاخانه قشقایی مجموعه تئاترشهر به تماشای نمایش " مهر هفتم " نشستند.  به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر  نمایش " مهر هفتم " که با کارگردانی " سعید شاپوری " در تماشاخانه قشقایی مجموعه تئاترشهر در حال اجراست ، شب گذشته پذیرای برزو ارجمند و مسعود شاه محمدی بود .
این نمایش که از نخستین اجرای خود با اقبال عموم تماشاگران مواجه شده ، توسط سعید شاپوری با اقتباس از اثر برگمان نوشته شده  " مهر هفتم " را سعید شاپوری براساس دیدگاه های فلسفی و اعتقادی " اینگمان برگمان"، کارگردان سوئدی سینما، به مرگ و دنیای پس از مرگ به رشته تحریر درآورده است.
 مهر هفتم داستان شوالیه‌ای را بازگو می‌کند که در بازگشت از جنگ های صلیبی و در ابتدای ورودش به سرزمین مادری خود با مرگ مواجه می‌شود ، مرگ که قصد جان او را دارد با او شطرنج بازی می‌کند و پیشنهاد می‌دهد، در صورت پیروزی شوالیه از جان او بگذرد، شوالیه با مرگ دست‌ و پنجه نرم می‌کند و... این کارگردان با طرح این پرسش که آیا پس از مرگ با جهان دیگری مواجه‌ایم یا نه ؟ تماشاگر را به ‌سوی فلسفه اعتقادی مرگ و حیات پس از آن می‌کشاند. در نمایش مهر هفتم فرزین صابونی، شبنم مقدمی ، رویا میر علمی ،علیرضا محمدی ، بهنام تشکر، آذر خوارزمی، احمد لشینی و الهام جعفر نژاد ایفای نقش می کنند
.نمایش مهر هفتم از امروز 9 شهریور ماه همه روزه بجز شنبه ها ساعت 20:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود  کتایون فیض‌مرندی طراح لباس این نمایش است و سپهر گودرزی طراحی صحنه اجرا را به عهده دارد. آرش فصیح دستیار کارگردان این نمایش است و احمد لشینی علاوه بر بازی دراین اجرا به‌عنوان مدیر صحنه گروه را یاری می‌دهد. مهرداد متجلی و کوروش کلهر نیزعکاسان نمایش هستند.

 




نظرات کاربران (1)