در حال بارگذاری ...

نمایش "خنکای ختم خاطره" برای اعضا باشگاه تماشاگران تئاتر شهر اجرا می شود

کارگردان نمایش " خنکای ختم خاطره " از اجرای نیم بهاء این نمایش طی روزهای 14 و 15 مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر ویژه اعضا باشگاه تماشاگران تئاتر شهر خبر داد .

 

" نیما دهقان " که از نیمه شهریور ماه با نمایش " خنکای ختم خاطره " در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر حضور دارد،  با اعلام این خبر به سایت خبری مجموعه تئاترشهر گفت : این نمایش از نخستین روز اجرای خود با اقبال تماشاگران مواجه شده است  ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم طی دو  روز این نمایش را بصورت نیم بهاء ویژه تماشاگران تخصصی باشگاه تئاتر شهر به صحنه ببریم .

 

وی در ادامه افزود : قیمت بلیت این نمایش هشت هزار تومان است که با احتساب نیم بهاء شدن این نمایش، اعضا باشگاه تماشاگران تئاتر شهر می توانند بلیت این نمایش را به مبلغ چهار هزار تومان خریداری کنند.

 

دهقان خاطرنشان کرد : پس از اتمام اجرای این اثر نمایشی ، به همراه حمیدرضا آذرنگ که در این نمایش به عنوان نویسنده مرا همراهی کرد، برای اجرای نمایش " مادرمانده " که این نویسنده نیز در آن ایفای نقش داشت ،‌ عازم کشور آلمان می شویم تا این نمایش را در فستیوال " روهر " اجرا کنیم .

 

گفتنی است ، در نمایش " خنکای ختم خاطره "، علی سرابی ، حمیدرضا آذرنگ ، هنگامه قاضیانی ، الهام کردا ، سعید چنگیزیان ، بنفشه نجاتی ، مسعود میرطاهری ، محمدرضا حسین زاده و جواد فولادی ایفای نقش دارند .

 

همچنین ملیحه زمانی دستیار کارگردان، منوچهر شجاع طراح صحنه ، پریدخت عابدین نژاد طراح لباس و فرشاد فزونی آهنگساز این اثر نمایشی است.

 

اعضا باشگاه تماشاگران تئاتر شهر برای ثبت نام جهت دیدن این نمایش می توانند از روز شنبه با مراجعه به سایت تئاتر شهر اقدام به ثبت نام نمایند.  هنگامه غازیانی ، علی سرابی ،سعید چنگیزیان ،حمید رضا آذرنگ ، محسن بابایی ، الهام کردا و پرهام دلدار در این نمایش ایفای نقش می کنند . نمایش خنکای ختم خاطره روز های 15 و 14 مهر ماه ساعت 17 در تماشاخانه ایرانشهر ویژه اعضا باشگاه تماشاگران به صحنه می رود .

 




نظرات کاربران (8)