در حال بارگذاری ...

مهر تایید تماشاگران بر نمایش " مهر هفتم "

نمایش" مهر هفتم" به کارگردانی" سعید شاپوری" در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر با اقبال عمومی تماشاگرانتئاتر  رو به رو شده است .

به گزارش سایت خبری تئاتر شهر نمایش " مهر هفتم "را  سعید شاپوری براساس دیدگاه های فلسفی و اعتقادی " اینگمان برگمان"، کارگردان مطرح سینمای سوئدبه مرگ و دنیای پس از مرگ به رشته تحریر درآورده است.

 مهر هفتم داستان شوالیه‌ای را بازگو می‌کند که در بازگشت از جنگ های صلیبی و در ابتدای ورودش به سرزمین مادری خود با مرگ مواجه می‌شود ، مرگ که قصد جان او را دارد با او شطرنج بازی می‌کند و پیشنهاد می‌دهد، در صورت پیروزی شوالیه از جان او بگذرد، شوالیه با مرگ دست‌ و پنجه نرم می‌کند و... این کارگردان با طرح این پرسش که آیا پس از مرگ با جهان دیگری مواجه‌ایم یا نه ؟ تماشاگر را به ‌سوی فلسفه اعتقادی مرگ و حیات پس از آن می‌کشاند.

در نمایش مهر هفتم "فرزین صابونی"، "شبنم مقدمی" ،" رویا میر علمی" ،"علیرضا محمدی "،" بهنام تشکر"،" آذر خوارزمی"، "احمد لشینی" و" الهام جعفر نژاد" ایفای نقش می کنند

درنمایش مهر هفتم که از 9 شهریور ماه همه روزه بجز شنبه ها ساعت 20:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود کتایون فیض‌مرندی طراح لباس ، سپهر گودرزی طراحی صحنه ، فروغ سجادی مسئول اطلاع رسانی نمایش را بر عهده دارد.

آرش فصیح دستیار کارگردان این نمایش است و احمد لشینی علاوه بر بازی در این اجرا به‌ عنوان مدیر صحنه گروه را یاری می‌دهد. مهرداد متجلی و کوروش کلهر نیز عکاسان نمایش هستند.




نظرات کاربران