در حال بارگذاری ...

تئاتر شهر دررسانه های امروز / باشگاه تماشاگران تئاتر شهر هزار و 500 عضو دارد

 مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر با اشاره به استقبال مخاطبان از باشگاه تماشاگران سایت تئاتر شهر، تعداد اعضای این باشگاه را 1500 نفر ذکر کرد.     مجید امرایی در این باره به خبرنگار مهر گفت: باشگاه تماشاگران در واقع به عنوان یک راهکار جدید در حوزه جذب مخاطب تئاتر شکل گرفته و روی سایت اطلاع رسانی مجموعه تئاتر شهر بخش باشگاه تماشاگران راه‌اندازی شده است. این باشگاه در حال حاضر هزار و 500 نفر عضو دارد که با این اعضا از طریق اینترنت در ارتباط هستیم.    وی افزود: برای اعضای باشگاه دعوت ‌نامه‌های اینترنتی ارسال و از آنها دعوت می‌شود برای تماشای نمایش‌ها ثبت نام کنند. این اتفاق تا به حال کم سابقه بوده است. غیر از تئاتر شهر سعی کردیم برای مخاطبان امکان تماشای آثار تماشاخانه‌های ایرانشهر، تالار هنر، سنگلج و در صورت توان دیگر تالارهای نمایشی تهران فراهم کنیم تا با تخفیف ویژه از آثار این سالن‌ها دیدن کنند.  وی درباره فعالیت‌های مختلف اعضای باشگاه تماشاگران تئاتر شهر گفت: چون ما از طریق سایت با مخاطبان در ارتباطیم گاه شاهد نقدهای آنها درباره نمایش‌های مختلف هستیم که از میان آنها نقدهایی روی سایت قرار می‌گیرد. نظر مخاطبان را درباره آثار مختلف روی می‌گذاریم که این نظرات در اختیار کارگردانان آثار قرار می‌گیرد تا بازخورد مخاطبان خود را بدانند.  امرایی ادامه داد: اعضای باشگاه می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند و نظرات مختلف را با هم در میان بگذارند. جالب این است که اعضای باشگاه درباره بخش‌های مختلف تئاتر شهر، رفتار کارکنان مجموعه، نورپردازی، گریم و بخش‌های مختلف مجموعه نظراتی قابل توجه ارائه می‌دهند که در رفع نواقص و تقویت نقاط مثبت فعالیت‌ها و عملکرد تئاتر شهر مؤثر است.

وی درباره امکانات در نظر گرفته شده برای اعضای باشگاه تماشاگران تئاتر شهر گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا هزار عضو اول باشگاه علاوه بر نمایش‌های تئاتر شهر آثار خارج از مجموعه را نیز تماشا کنند. درصددیم تخفیف‌های ویژه برای مخاطبان فعال و دائمی تئاتر شهر در نظر بیگریم. این اتفاق به دلیل خلاقیت و نوآوری‌های مدیریت تئاتر شهر رخ می‌دهد که مدیری جوان در عرصه تئاتر است. سایت گیشه هم راه‌اندازی و باعث شده مخاطبان با دغدغه کمتر آثار مورد نظر را ببینند.

مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر تأکید کرد: مجموعه تئاتر شهر هنوز حریم فیزیکی مشخصی ندارد و خارج از ساختمان تئاتر شهر نمی‌توانیم تبلیغات مورد نظر را انجام دهیم. مخاطبی که با وسیله نقلیه به تئاتر شهر می‌آید ممکن است به دلیل نبودن پارکینگ جریمه شود. امیدوارم نهادهایی چون شهرداری برای استفاده تماشاگران از تئاتر شهر با ما همکاری کنند.




نظرات کاربران