در حال بارگذاری ...

هنرمندان کره و تاجیکستان آبان ماه سال جاری در تئاتر شهر تهران به صحنه می روند

دو نمایش خارجی از کشور های کره جنوبی و تاجیکستان در آبان ماه سال جاری در تئاتر شهر تهران اجرای عمومی می شوند . به گزارش سایت خبری تئاتر شهر دو نمایش صحنه ای از کشور های کره جنوبی و تاجیکستان در آبان ماه سال جاری در تالار اصلی و تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی می شوند . 
براین اساس  تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران از 3آبان ماه پذیرای نمایش " رستم و سهراب" از کشور تاجیکستان است .
نمایش "‌رستم و سهراب " نوشته و کار" سلطان عثمانف"کارگردان مطرح تاجیکستانی است که بر اساس داستان " رستم و سهراب " شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی نوشته و آماده اجرا شده است .
در نمایش رستم و سهراب بازیگرانی چون،" قربان سوبیر"،" کامران الدین میرزایف"،" سلطان عثمانف"،"‌رجبعلی گوسینف" ،" سهراب آبخونوف"،" عبد مومن شریف"،" سهراب عثمانف" ، " ناظم ملیکف"،" ماه پیکر یورووا" و "‌زلفیا ازکوا" ایفای نقش می کنند .
این نمایش که در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز حضور داشت توانست عنوان بهترین نمایش شرکت کننده خارجی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
همچنینتالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روزهای 23 و 24 آبان ماه پذیرای یک نمایش آیینی و سنتی از کشور کره جنوبی است که به زودی عنوان اثر و نام کارگردان این تئاتر نیز اعلام خواهد شد .
علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجراهای مجموعه تئاتر شهر می توانند به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com و برای رزرو بلیت نمایش به آدرس اینترنتی www.gishehtheater.ir مراجعه کنند .




نظرات کاربران