در حال بارگذاری ...

در تماشاخانه سنگلج "هاملت با سالاد فصل" از اعضا باشگاه تماشاگران تئاتر شهر پذیرایی می کند

 
در ادامه فعالیت های باشگاه تماشاگران تئاتر شهر اعضا این باشگاه روز های دوشنبه 27 ، سه شنبه 28 و چهار شنبه 29 مهر ماه در تماشاخانه سنگلج به تماشای نمایش "هاماملت با سالاد فصل" به کارگردانی "هادی مرزبان "می نشینند .
نمایش هاملت با سالاد فصل از نوشته های زنده یاد استاد "اکبر رادی" است که از روز چهارشنبه ( نهم مهر ماه )  به کارگردانی هادی مرزبان در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته است .
مرزبان، نمایش "هاملت با سالاد فصل" را سال ها پیش نیز به روی صحنه برده ، اما این بار با نگاهی جدید و متفاوت، این اثر نمایشی را اجرا کرده است .    در نمایش "هاملت با سالاد فصل"، بهروز بقایی، رضا فیاضی، فرزانه‌ کابلی، بهاره رهنما، رسول نجفیان، فردوس کاویانی، امیر دژاکام و ایوب آقاخانی ایفای نقش می کنند. 
نمایش "هاملت با سالاد فصل" به استثنای شنبه‌ها ، همه روزه از ساعت 19 به مدت 120 دقیقه در تماشاخانه سنلگج روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این نمایش 6000 هزار تومان است که برای اعضا باشگاه تماشاگران بلیت این نمایش با تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است .اعضا می توانند با مراجعه به سایت
www.teatreshahr.comبرای ثبت نام اقدام کنند . گفتنی است تنها صد و پنجاه نفر اولی که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند  می توانند از این تخفیف ویژه بهره مند شوند . 




نظرات کاربران (13)