در حال بارگذاری ...

در روز سوم جشنواره رضوی چهار نمایش درتئاتر شهر به صحنه می رود

مجموعه تئاترشهر در سومین روز برگزاری هفتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی پذیرای چهار اثر نمایشی از تهران و مشهد است . به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر تالار های این مجموعه  پنجشنبه 30 مهرماه در تماشاخانه های چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش، پذیرای چهار اثر نمایشی است .<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

برپایه این گزارش، در این روز تماشاخانه چهارسو مجموعه تئاترشهر در دو نوبت 17 و 19 با اجرای نمایش " سرزمین هشتم " نوشته عظیم موسوی و کار سیاوش طهمورث از تهران، به مدت 70 دقیقه پذیرای تماشاگران تئاتر است .

همچنین نمایش " راز ماهی طلایی آکواریوم آقای ژان " نوشته ملیحه مرادی جعفری و کار احمد ایرانی خواه از تهران به مدت 75 دقیقه در دو نوبت 18 و 20 در تماشاخانه قشقایی و " زنان نوغان " نوشته رضا صابری و کار رضا حسینی از مشهد به مدت 55 دقیقه در تماشاخانه سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر نیز پذیرای نمایش " درخت بادام " نوشته عباس عبداله زاده و کار مرتضی آقاحسینی از تهران است که در نوبت 15 و 17:30 به مدت 65 دقیقه اجرا می شود.

گفتنی است در طول جشنواره تئاتر رضوی تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر همچنان پذیرای نمایش " رومولوس کبیر" به کار گردانی" نادر برهاین مرند" است .    

 




نظرات کاربران