در حال بارگذاری ...

تماشاگران تئاتر از رومولوس کبیر گفتند

نمایش رومولوس کبیر نوشته فردریش دورنمات و به کارگردانی نادر برهانی مرند در حال حاضر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بر صحنه است آنچه در پی می خوانید دیدگاه چند تن از تماشاگران این اثر نمایشی است در گفت و گو با سایت خبری تئاتر شهر . پیمان جلالی عضور فعال باشگاه تماشاگران تئاتر شهر معتقد است : تئاتر رومولوس فوق العاده زیبا بود و مخاطب را تا پایان راضی نگه داشت.

وی می گوید : به نادر برهانی مرند به خاطر همچین اجرایی تبریک می گویم و همجنین اضافه میکنم کهسیامک صفری عالی بازی کرد و بار دیگر خوش درخشید و پیام دهکردی عزیز هر چند نقش کمی بهعهده داشت ولی باز یخود را به خوبی عرضه کرد وتکنیک خود را به در ستی به رخ بیننده کشید و باز هم موجب تحسین همه قرار گرفت با آرزویموفقیت برای درخشش تئاتر ایران.

اما نسرین ایزدی دیگر عضو باشگاه تماشاگران تئاتر شهر درخصوص نمایش رومولوس می گوید :ممنونم از همه ی کسانی که برای این تئاتر زحمت کشیدند. از دیدن کار لذت بردم . جملههای آخر صحنه ی پایانی سخت مرا متاثر کرد. با سپاس از مجموعه تئاتر شهر که امکان خرید بلیت بهصورت اینترنتی را برای مخاطبان فراهم کرده است .

اما محمد نوروزی فهیم دیگر تماشاگر نمایش رومو لوس می گوید :با سلام به اعضای خانواده بزرگ و دوست داشتنی تئاتر ایران .من سه شنبه 28 مهر نمایش نادر برهانی وگروه اجرایی وی را دیدم. از نظر محتوای کمدی واقعا خوب بود ولی از نظر بعد تاریخ نگاری زیاد جنبه تاریخینداشت و بیشتر جنبه کمدی داشت .

فهیم می افزاید :در کل نمایش عالی ای بود و انتخاب بازیگر ها واقعاخوب وحرفه ای بود و همه درارائه نقش خودشان موفق عمل کردند. درود بر اهالی تئاتر ایران .

نیلو فر کشاورز دیگر تماشاگر نمایش رومولوس گفت : من دیشب کار رو مولوس کبیر را دیدم و واقعا لذت بردم .به همه ی عوامل خسته نباشید میگویم و ازبازی خوب سیامک صفری و سهراب سلیمی و پیام دهکردی تشکر میکنم .از دیدن استاد انتظامیدر سالن وهنگام تماشای این اثر خیلی خوشحال شدم هر چند از کسالت استاد نگران شدم به خاطر مریض حالی ایشان . امیدوارم سایه یهمچین اساتیدی همیشه بالای سرمان باشد.باید قدر سرمایه های فرهنگی وهنری کشور را دانست .

فرشته جباری دیگر تماشاگر نمایش رومولوس معتقد است : نمایش رومولوس هم از نظر محتوا پر بود هم اجراها عالی بود خصوصا اجرای آقای سیامکصفری فوق العاده بود . از مسئولین هم کمال تشکر را دارم. رومولوس کبیر از آن نمایش هایی است که تماشاچی را راضی به خانه برمی گرداند. به امید اجراهای بیشترو بهتر و پرمحتواتر .




نظرات کاربران (2)