در حال بارگذاری ...

جشنواره تئاتر رضوی در برنامه زندی تلویزیونی/ پخش مستقیم مراسم اختتامیه در سیما

نیما دهقان از حضور "محمد خزایی" دبیر هفتمین جشنواره تئاتر رضوی در ویژه برنامه تئاتر رضوی که جمعه یکم آبان ماه از شبکه چهار سیما پخش می شود خبر داد.

نیما دهقان، تهیه کننده برنامه تلویزیونی " تئاتر رضوی " با اعلام این خبر به سایت خبری  تئاترشهر گفت: ویژه برنامه تلویزیونی " تئاتر رضوی " در شش قسمت پیش بینی شده و از27 مهرماه تا دوم آبان ماه از شبکه چهار سیما پخش می شود و جمعه یکم آبان ماه دبیر جشنواره تئاتر رضوی میهمان این برنامه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این برنامه گفت و گو محور  هر روز از ساعت 18:15 تا 18:45 بصورت زنده و با مجری گری اتابک نادری از شبکه چهار پخش می شود.

تهیه کننده ویژه برنامه " تئاتر رضوی " خاطرنشان کرد: در این برنامه با مدیران، کارگردانان و اهالی تئاتر رضوی گفت و گو می شود و در لابه لای برنامه گزارش هایی از آثار نمایشی شرکت کنندگان در جشنواره پخش می شود.

دهقان در خصوص این برنامه تلویزیونی گفت: مهمترین سیاست های برنامه ما، دعوت از کارگردانان شهرستانی و بررسی تئاتر شهرستان هاست که امیدوارم تاکنون موفق عمل کرده باشد.

وی در پایان اضافه کرد: مراسم اختتامییه هفتمین جشنواره تئاتر رضوی، روز شنبه، دوم آبان ماه به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

 




نظرات کاربران