در حال بارگذاری ...

هیات های بازخوان وباز بین بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

مدیر بخش تئاتر خیابانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از حضور "برزو ارجمند" در هیئت بازبینی نمایش‌های خیابانی متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر فجر خبر داد. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

مجید امرایی در این بارهگفت: مرحله بازخوانی آثار متقاضی حضور در بخش تئاتر خیابانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گفته امرایی تا به حال 96 طرح و اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. قرار است هیئت بازخوانی متشکل از "شهرام کرمی"،" حمیدرضا آذرنگ" و "حمید نعیمی" این آثار را مورد بررسی قرار می دهند.

مدیر بخش تئاتر خیابانی جشنواره بیست و نهم درباره مرحله بازبینی این آثار افزود: در مرحله بازبینی هیئتی متشکل از برزو ارجمند،‌ حمیدرضا آذرنگ و بنده آثار را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این مرحله در زمان برنامه ریزی شده توسط ستاد برگزاری جشنواره انجام می‌گیرد.

امرایی درباره تعداد آثار شرکت کننده در بخش تئاتر خیابانی جشنواره بیست و نهم تئاتر فجر گفت: تعداد آثار حاضر در بخش تئاتر خیابانی جشنواره بستگی به کیفیت آثار متقاضی دارد. البته تعدادی اثر از جشنواره تئاتر سراسری مریوان به تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

به گفته این مدیر تئاتریتعدادی از آیین‌های نمایشی مناطق مختلف هم در جشنواره تئاتر فجر حضور دارند. به احتمال زیاد با در نظر گرفتن این موارد حدود 35 تا 40 اثر در بخش خیابانی جشنواره بیست و نهم تئاتر فجر حضور خواهند داشت.




نظرات کاربران