در حال بارگذاری ...

پس از یک هفته تعطیلی اجرای نمایش های مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته می شود

مجموعه تئاترشهر از یکشنبه 14 شهریورماه با چهار اثر نمایشی تازه ، فعالیت خود را از سر می گیرد.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، این مجموعه تئاتری به مناسبت لیالی قدر از هفتم تا 12 شهریورماه تعطیل بود و از چهاردم شهریورماه روال عادی خود را ادامه می دهد.

برپایه این گزارش، مجموعه تئاترشهر از این روز با نمایش " همه فرزندان خانم آغا " نوشته و کار حسین کیانی، در تالار چهارسو پذیرای تماشاگران تئاتر است که ساعت 20:30 به مدت 120 دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان اجرا می شود.

همچنین نمایش " خانه برنارد آلبا " نوشته فدریکو گارسیا لورکا با ترجمه احمد شاملو و کارگردانی زهرا صبری هر شب ساعت 21 به مدت 70 دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان در تالار سایه و نمایش " اتللو " اثر ویبیام شکسپیر با کارگردانی عاطفه تهرانی هر شب ساعت 21 به مدت 75 دقیقه و قیمت بلیت هفت هزار تومان در تالار قشقایی اجرا می شود.

کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر نیز با نمایش " تنها سگ اولی می داند چرا پارس می کند، مکبث " نوشته و کار ابراهیم پشت کوهی ساعت 20:15 به مدت 75 دقیقه و قیمت بلیت پنج هزار تومان پذیرای تماشاگران می شود.




نظرات کاربران