در حال بارگذاری ...

استقبال تماشاگران از نمایش " آدم آدم است "

نمایش " آدم آدم است " با کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص در نخستین شب اجرای خود در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر با استقبال تماشاگران مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش " آدم آدم است " نوشته مهرداد رایانی مخصوص است که به عنوان تازه ترین اثر نمایشی مهرداد رایانی مخصوص از 28 شهریورماه با حضور الکساندرساشا دانج رووِیک به عنوان مشاور کارگردان نمایش روی صحنه رفت.

برپایه این گزارش، نمایش " آدم آدم است " محصول گروه تئاتر تجربه است که با همکاری مرکز هنرهای نمایشی، کُلِک تیو (انگلستان) و دانشگاه منچستر به دوزبان فارسی و انگلیسی به همراه بالا نویس در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

در این نمایش که بازیگرانی چون سپیده نظری پور، کریستنا میشل، وین جکسون و روبین سیدوِل ایفای نقش دارند و طراحی صحنه و لباس آنرا فیلیپ لیک و سپیده نظری پور به عهده دارند.

همچنین محمد فرشته نژاد آهنگساز نمایش، نوید دهقان دستیار کارگردان و مدیر تولید و نیما دهقان مسئول جلوه های تصویری نمایش است.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند هر روز به غیر از روزهای شنبه، ساعت 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به تماشای این نمایش بنشینند.

گیشه تئاتر شهر از ساعت 16 پذیرای تماشاگران است و از طریق سایت www.gishehtheaeter.com نیز امکان پیش خرید اینترنتی این نمایش وجود دارد.




نظرات کاربران (3)