در حال بارگذاری ...
...

نمایشگاه عکس " نورا " برپا شد

نمایشگاه عکس " نورا " برپا شد

نمایشگاه عکس نمایش " نورا " که با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر درحال اجراست، در سالن انتظار اصلی تئاترشهر برپا شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایشگاه عکس این نمایش توسط هنرمند عکاس احسان نقابت عکسبرداری شده که تا پایان اجرای این اثر نمایشی برپا خواهد بود.

این نمایشگاه شامل 30 قطعه عکس است که در اندازه 60 در 70 می شود که در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر برپا شده است.

برپایه این گزارش، در این نمایش بازیگرانی چون پانته آ بهرام، پیام دهکردی، احمد ساعتچیان، رضا مولایی، شیوا اردوئی و افسون دلخواه ایفای نقش دارند.

همچنین منوچهر شجاع طراح صحنه، یولیانه لدوخ طراح لباس، آرش هژیر آزاد و کیس جرت آهنگساز و وحید مهدی زاده دستیار کارگردان نمایش است.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند تا هفتم مهرماه هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به تماشای این نمایش بنشینند.

گیشه مجموعه تئاترشهر هر روز به غیر از روزهای شنبه از ساعت 16 آغاز به کار می کند و علاقه مندان به تماشای آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر می توانند در صورت تمایل برای پیش خرید بلیت نمایش مورد نظر خود به آدرس www.gishehtheater.com مراجعه کنند.