در حال بارگذاری ...

نمایش " آنات " در جشنواره هایفست " ارمنستان اجرا می شود

نمایش " آنات " با ایده و کارگردانی امیرحسین آسانی در بخش مرور تئاتر ایران در جشنواره تئاتر " هایفست " کشور ارمنستان اجرا می شود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی مجموعه تئاترشهر، نمایش " آنات " کاری از امیر حسین آسانی است که در بخش مرور تئاتر ایران جشنواره " هایفست " ارمنستان اجرا می شود.

این نمایش مینی مال مبتنی بر تصویر سازی و نشانه شناسی ، با نگاهی به چند مرحله رشد شخصیت یک زن، و با الهام از اندیشه ها ی یونگ شکل گرفته است.

برپایه این گزارش، نمایش " آنات " کاری از گروه " قصه " پیش از این شهریور ماه سال 1387 در فرهنگسرای نیاوران و خرداد 1388 در وراتسای بلغارستان اجرا شده است.

در این نمایش بازیگرانی چون ساناز بیان، مژگان ربانی و سروناز نانکلی ایفای نقش دارند. همچنین احمد کچه چیان طراح صحنه، هادی ثابت و احسان قریشی موسیقی، سروناز نانکلی طراح لباس و پریسا پریلی و نیما محبی به عنوان دستیاران کارگردان نمایش فعالیت دارند.

گفتنی استگروه تئاتر " قصه " فروردین و اردیبهشت سال جاری نمایش " خواب های خاموشی " را با کارگردانی مشترک کاظم سیاحی و ساناز بیان در سالن اصلی تالار مولوی، و مرداد ماه پرفورمنس " آن گاه آن نگاه " را با رئالیزاسیون امیر کیان پور و امیر حسین آسانی در گالری طراحان آزاد اجرا کرده است .




نظرات کاربران