در حال بارگذاری ...

11 تئاترشهر مهرماه تعطیل است

اجرای آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر 11 مهرماه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

به گزارشروابط عمومی مجموعه تئاترشهر، اجرای نمایش های مجموعه تئاترشهر، و یکشنبه یازدهم مهرماه تعطیل است و از دوشنبه، نهم مهرماه با چهار اثر نمایشی پذیرای تماشاگران می شود.

برپایه این گزارش، مجموعه تئاترشهر از دوشنبه 12 مهرماه فعالیت خود را با اجرای نمایش " آدم آدم است " نوشته و کار مهرداد رایانی مخصوص در تالار قشقایی ادامه می دهد. این نمایش تا 16 مهرماه، ساعت 19:30 به مدت 65 دقیقه و با قیمت بلیت هفت هزار تومان اجرا می شود.

همچنین نمایش " ده دقیقه " نوشته حمیدرضا نعیمی و کار آرش دادگر، ساعت 18:30 به مدت 40 دقیقه و قیمت بلیت شش هزار تومان در تالار چهارسو اجرا می شود.

براساس این گزارش، تمایش " هملت ماشین " اثر هاینر مولر با ترجمه و کارگردانی ناصر حسینی مهر، ساعت 19:30 به مدت 90 دقیقه و با قیمت بلیت هفت هزار تومان در تالار سایه اجرا می شود.

کارگاه نمایش نیز با نمایش " دهانی پر از پرنده " به نویسندگی و کارگردانی فارس باقری، ساعت 18 به مدت 70 دقیقه با قیمت بلیت پنج هزار تومان پذیرای تماشاگران تئاتر است.

گفتنی است، مخاطبان مجموعه تئاترشهر می توانند برای تهیه بلیت به آدرس اینترنتی www.gishehtheater.ir و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر و اخبار تئاتری به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com مراجعه کنند.




نظرات کاربران