در حال بارگذاری ...

جلسه پرسش و پاسخ " هدا گابلر " برگزار می شود

نمایش " هدا گابلر " که از 15 دی ماه با کارگردانی وحید رهبانی در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر اجرا می شود، در نخستین اجرای خود با پذیرایی از اصحاب رسانه جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش " هدا گابلر " اثر هنریک ایبسن است که با ترجمه و کارگردانی وحید رهبانی از 15 دی ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.
جلسه پرسش و پاسخ این نمایش در نخستین روز اجرای آن با پذیرای از 40 تن از اصحاب رسانه برگزار می شود.
در این نمایش بازیگرانی چون نسیم ادبی، مهدی بجستانی، احمد ساعتچیان، ندا حاجی بابایی، روح اله حقگو لسان، رضا مولایی و رویا میرعلمی ایفای نقش دارند.
در این نمایش ندا نصر طراح لباس، وحید رهبانی طراح صحنه، علی سینا رضانیا آهنگساز و محمدرضا اصلی دستیار اول و برنامه ریز نمایش است.
همچنین رضا کریمخانی مدیر تولید، پریسا گودرزی منشی صحنه، مریم راسخ دستیار دوم کارگردان و علیرضا گودرزی مدیر صحنه و شیوا حمیدخانی روابط عمومی نمایش است.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند از 15 دی ماه، به غیر از روزهای شنبه، هر روز ساعت 19:15 با قیمت بلیت هشت هزار تومان به تماشای این نمایش بنشینند.
مخاطبان مجموعه تئاترشهر می توانند برای تهیه بلیت به آدرس اینترنتی www.gishehtheater.ir و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر و اخبار تئاتری به آدرس اینترنتی www.teatreshahr.com مراجعه کنند.




نظرات کاربران