در حال بارگذاری ...

پیک تئاتر 29 با هدف اطلاع‌رسانی برای عامه مردم منتشر شده است

وحید لک: پیک تئاتر 29 با هدف اطلاع‌رسانی برای عامه مردم منتشر شده است

شماره اول پیک تئاتر 29 با هدف اطلاع‌رسانی برای عامه مردم در تیراژ 20 هزار نسخه منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر و به نقل از سایت ایران تئاتر: "وحید لک" سردبیر پیک تئاتر 29، اطلاع رسانی و خدمت رسانی را یکی از اهداف جشنواره تئاتر فجر دانست و گفت: براساس نیازسنجی‌هایی که برای دستیابی به تعریف واقعی تئاتر برای همه انجام شد، مشخص شد برخی از مردم نسبت به سالن‌های تئاتری آشنایی لازم و کافی ندارند.

وی افزود: با تدوین برنامه‌ای با همکاری دبیر بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر و شورای سیاست‌گذاری، تصمیم گرفتیم از طریق چاپ و انتشار پیک تئاتر 29 در قالب 43 صفحه خدمات‌رسانی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات وسیعی برای مردم را در سطح کشور گسترش دهیم.

لک در ادامه گفت: 15 هزار تیراژ از این پیک با همکاری چند ارگان مرتبط، در نقاط مختلف سطح شهر از جمله مناطق غربی، شرقی، شمالی و تا حدودی جنوب شهر تهران توزیع شده پنج هزار تیراژ باقی‌مانده طی امروز و فردا توزیع می‌شود.

وی در تشریح مطالب به چاپ رسیده این پیک گفت: در پیک تئاتر 29 به تاریخچه تئاتر ایران، معرفی سالن‌های نمایشی با مختصات جغرافیایی آن مکان و هر آنچه که مردم نیاز دارند که شامل خدمات رفاهی مثل تاکسی سرویس، مراکز بهداشتی درمانی، مترو و... می‌شود و در اطراف این سالن‌ها وجود دارد، پرداخته شده است.
لک افزود: از جمله دیگر بخش‌های این پیک، معرفی هنرمندان تئاتر و دبیران بخش‌های مختلف بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر فجر است. همچنین در پایان این پیک سوالاتی با هدف شناخت سالن‌های‌ نمایشی و شروعی برای تداوم این شیوه اطلاع‌رسانی در قالب مسابقه طراحی شده است.
وی در ادامه با اشاره به پوستر بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که روی جلد این پیک به چاپ رسیده است، بیان کرد: در صفحات پایانی پیک تئاتر 29 به نمایش تمامی پوسترهای دوره گذشته جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز پرداخته شده است.

دبیر پیک تئاتر 29 در پایان ضمن اظهار امیدواری از معرفی تمامی سالن‌های نمایشی شهر تهران در بخش حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و حتی آزاد در شماره‌های بعدی این نشریه اضافه کرد: «انتشار اولین شماره پیک تئاتر 29 جشنواره فجر، شروعی برای عرضه و معرفی محصولات فرهنگی به مردم است که امیدوارم با حمایت مسوولان و مدیران تداوم یابد.




نظرات کاربران