تبلیغات محیطی تئاتر شهر، اتفاق ویژه جشنواره 29

تبلیغات محیطی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در ایام جشنواره با ارائه شیوه ای نو، فضای جدیدی را در محوطه تئاتر شهر به وجود آورده است.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، دیوار بزرگداشت هنرمندان، نمایشگاه عکس تئاتر، بالن های تبلیغاتی، نصب پرچم های متنوع، سیستم های LED کامیون در روز نخست جشنواره، نورپردازی دیواره های تئاتر شهر، نصب جداول جشنواره در اندازه های بزرگ از جمله امکاناتی است که بخش تبلیغات جشنواره در محوطه بیرونی تئاتر شهر نسبت به راه اندازی آن ها در مجموعه تئاتر شهر اقدام کرده است.