در حال بارگذاری ...

تماشاچی محکوم به اعدام؛ نمایشی بین تراژدی و کمدی

کارگردان نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" این نمایش را اثری پر تعلیق و در فضایی بین تراژدی و کمدی توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، روح الله جعفری، با بیان این مطلب افزود: گروه تئاتر گیتی همچون تجربه های قبلی خود به ویژه نمایش "اسب های پشت پنجره" نوشته ماتئی ویسنی یک، تمام تلاش خود را انجام داده که در اجرای این اثر نمایشی هم کاری دیگری از این نویسنده را با ترکیب اجرایی متفاوت به روی صحنه ببرد.

وی گفت: در فضای پرتعلیقی که برای این نمایش در نظر گرفته شده، سعی کردیم تا حد زیادی به سبک گروتسک نمایش را به مخاطب عرضه کنیم و امیدواریم این سبک بتواند با توجه به مبنای اجرایی آن مورد پسند تماشاگران قرار گیرد.

کارگردان نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" در بخش دیگری از صحبت های خود، با اشاره به عدم حضور محمد علی کشاورز در اجرای این نمایش تصریح کرد: از اینکه در این نمایش، میزبان حضور استاد کشاورز به عنوان بازیگر بودیم به خود افتخار می کردیم اما متاسفانه به دلیل بیماری، این بازیگر برجسته، نتوانستند در این اثر حضور داشته باشند.

گفتنی است نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.
فرزین صابونی، سیروس همتی، شیرین اسماعیلی، هدا ناصح، مجید رحمتی، نازگل نادریان، رضا بهرامی، آیدا صادقی، طوفان مهردادیان، الهام کردا، امیر جنانی و روح الله جعفری بازیگران این اثر نمایشی هستند.




نظرات کاربران