در حال بارگذاری ...
طراح صحنه نمایش " خطر مجسمه عبید جدی است " عنوان کرد

سیم کشی های آشکار؛ نشانه هایی برای تماشاگر

طراح صحنه نمایش " خطر مجسمه عبید جدی است " معتقد است آنچه که تماشاگر به عنوان طراحی صحنه در این اثر نمایشی مشاهده می کند مجموعه نشانه هایی است که برای تفهیم مضمون اثر برای تماشاگر طراحی و اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، رضا مهدی زاده با بیا ن این مطلب افزود: دنیای نمایشنامه، یک فضای عاطفی و رمانتیک است اما آنچه که در فضای خارجی نمایشنامه اتفاق می افتد، جهانی با فضایی پر از دلهره و اضطراب است فضایی که تماشاگر محاکمه وار در اثر نمایشی با آن برخورد می کند.

وی گفت: وقتی در همین فضای ملتهب نمایش به جلو می رویم و روایت داستان شکل می گیرد این تماشاگر است که بعد از این فضای ملتهب، با یک فضایی احساسی و عاطفی برخورد می کند، بنابراین آنچه که در صحنه نمایش به عنوان طراحی صحنه دیده می شود مجموعه هشدارهایی است که در قالب سیم کشی های آشکار که هر لحظه احتمال صدمه دیدن دارد به تماشاگر همان مضمون اصلی نمایش را اشاره می کند که خطر مجسمه عبید جدی است.

گفتنی است، نمایش "خطر مجسمه عبید جدی است" نوشته عزت الله مهرآوران هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 به کارگردانی مریم کاظمی در کارگاه نمایش به روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران