در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان صاحب نام سینما و تئاتر

"خانمچه و مهتابی"از تالار اصلی تئاتر شهر خداحافظی کرد

نمایش " خانمچه و مهتابی " به کارگردانی هادی مرزبان جمعه شب (20 اسفند ) در حضور هنرمندان صاحب نام سینما و تئاتر به اجراهای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، این نمایش که از دوم اسفند ماه با بازی گلاب آدینه ، ایرج راد ، سیما تیر انداز ، فرزانه کابلی ، صبا کمالی ، سیروس همتی ، یارتا یاران و علی خازنی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دور دوم اجراهای خود را آغاز کرده بود در تاریخ یاد شده با حضور هنرمندانی چون حمید سمندریان ، مریم معترف ، امید روحانی و رخشان بنی اعتماد به اجرای خود پایان داد.

بر اساس این گزارش با پایان گرفتن این اثر نمایشی نمایش " نصرت خانم ، مادرم و نوروز " به کارگردانی امیر دژاکام از هفتم فررودین در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

گفتنی است تا روز دو شنبه 23 اسفند نمایش های " فاوست " به کارگردانی حمید رضا نعیمی در تالار چهار سو ، ابرهای پشت حنجره " به کارگردانی رضا گوران در تالار قشقایی ، " تماشاچی محکوم به اعدام " به کارگردانی روح الله جعفری در تالار سایه و " خطر مجسمه عبید جدی است " به کارگردانی مریم کاظمی در کارگاه نمایش اجرا می شود.




نظرات کاربران (3)