در حال بارگذاری ...
جزییات برگزاری برنامه های های هنری جشن جهانی نوروز

اجرای برنامه های نمایشی ویژه در مجموعه تئاتر شهر

همزمان با برگزاری جشن جهانی نوروز و حضور نمایندگانی از گروههای هنری سی کشور جهان برنامه های مختلفی در مراکز زیر مجموعه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، از هفتم فروردین ماه سال 90 طی مراسمی علاوه بر رونمایی دو عروسک عظیم الجثه عمونوروز و ننه سرما که با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی در مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود ، نمایش کمدی" نصرت خانم ، مادرم و عید نوروز" به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام اجرای خود را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد کرد.

اجرای سه نمایش برگزیده خیابانی که از اسفند ماه امسال در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر آغاز شده به همراه یک اثر نمایشی جدید با عنوان عمو نوروز به کارگردانی حامد زارعان ، اجرای نمایش های آیینی سنتی ویژه نوروز هم از جمله برنامه هایی است که در این ایام در تئاتر شهر و محوطه تالار وحدت برای شهروندان اجرا خواهد شد.

همچنین در تالار هنر هم نمایش " قصه بخت " به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی ویژه ایام نوروز به روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس این گزارش برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع طبیعت در موزه هنرهای معاصر ، برگزاری نمایشگاه عکس ، خوشنویسی ، گرافیک و کارت پستال در مجموعه فرهنگی هنری نیاوران و برج آزادی از برنامه های دیگری است که در قالب جشن جهانی نوروز در مراکز زیر مجموعه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام ی برگزار می شود.




نظرات کاربران (1)