در حال بارگذاری ...
مدیر تبلیغات جشن جهانی نوروز

بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی با نمادهای جهانی نوروز در سطح شهر تهران

مدیر تبلیغات دومین جشن جهانی نوروز از نصب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی با نمادهای جهانی نوروز در بزرگراه‌ها و میادین شهر تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، به نقل ازستاد خبری دومین جشن جهانی نوروز، وحید لک مدیر تبلیغات این جشن، گفت: از نخستین روز سال نو حدود 50 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر تهران با کمک سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری‌های مناطق مختلف در اکثر بزرگراه‌ها و میادین شهر تهران نصب شده‌اند و همچنین در فضاهای داخلی و بیرونی کلیه سالن‌های میزبان جشن جهانی نوروز نیز بیلبوردها و تبلیغات مورد نظر در ابعاد مختلف طراحی و نصب شده‌اند.

مدیر تبلیغات دومین جشن جهانی نوروز، با اشاره به استفاده از نمادهای جشن جهانی نوروز و ترجمه انگلیسی اشعار شعرایی چون حافظ، سعدی و خیام در بخشی از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین توزیع 500 پوستر در مراکز فرهنگی را از دیگر اقدامات تبلیغاتی دومین جشن جهانی نوروز عنوان کرد و افزود: از امکانات شهرداریهای ناحیه 11، 6 و 9 که سالن‌های میزبان جشن جهانی نوروز در آن مناطق واقع شده بیشترین استفاده و بهره‌برداری انجام شده است. همچنین تیزرهای مربوط به دومین جشن جهانی نوروز نیز از طریق LED‌های مناطق مختلف شهر در حال پخش است.

جشن جهانی نوروز در تهران از هفتم فروردین 90 آغاز می‌شود و در روزهای 8، 9، 10 و 11 فروردین‌ماه 90 هنرمندان کشورهای ترکمنستان، پاکستان، هندوستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکیه، عراق، آذربایجان و گرجستان در حوزه‌های تجسمی، موسیقی و نمایش‌های آیینی به اجرای آثار خود می پردازند.




نظرات کاربران