در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان صاحب نام تئاتر برگزار شد

جشن تولد فریده سپاه منصور در حاشیه اجرای نمایش فاوست

تعدادی از هنرمندان صاحب نام عرصه تئاتر، دوشنبه 15 فروردین ماه در حالی از اجرای ویژه نمایش " فاوست " در تالار چهار سوی مجموعه تئاتر شهر دیدن کردند که در حاشیه اجرای این نمایش، جشن تولد فریده سپاه منصور از بازیگران برجسته تئاتر ایران نیز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر ، حمیدرضا نعیمی نویسنده ، کارگردان و بازیگر نمایش "فاوست" بعد از پایان اجرای نمایش ضمن تقدیراز هنرمندانی که در این اجرا حضور پیدا کردند گفت: چقدر خوب است که خداوند در چنین روزی، بزرگواری چون فریده سپاه منصور را به این دنیا هدیه کرد و بسیار خوشحالم که گروه اجرایی نمایش میزبان بانوی تئاتر ایران در جشن تولد اوست.

رضا بابک هم در پایان اجرای نمایش ضمن تقدیر از مقام هنری سپاه منصور خاطر نشان کرد: بانوان بزرگی تاکنون در صحنه تئاتر حاضر شدند که با هنرنمایی خود ما را به سمت صحنه های تئاتر جذب می کردند ولی من همیشه بازی هنرمندان توانمندی چون فریده سپاه منصور و سوسن تسلیمی را هیچ گاه از ذهنم فراموش نمی کنم.

خانم فریده سپاه منصور هم در این مراسم با تقدیر از گروه تئاتر شایا گفت: من در مراسم تحویل سال گذشته آرزو کردم که هم سلامتی داشته باشم و هم در صحنه تئاتر حضور پرکاری داشته باشم اما متاسفانه آرزوی من محقق نشد و من هم سلامتی خود را از دست دادم و هم حضور مناسبی در صحنه تئاتر نداشتم اما با تمام این احوال خوشحالم که امروز در کنار فرزندانم و شما هنرمندان ارجمند در خانه خودم جشن تولد خودم را در کنار شما می گذارنم.

براساس این گزارش، در این مراسم از طرف پریسا مقتدی معاون اجرایی مجموعه تئاتر نیز، هدیه ای به رسم یادبود به فریده سپاه منصور تقدیم شد.

در این اجرا که ویژه هنرمندان و خبرنگاران روی صحنه رفت، هنرمندانی چون: حسین پاکدل، عاطفه رضوی، کوروش نریمانی، کاظم هژیر آزاد، عباس جهانگیریان، داود کیانیان، محمد یعقوبی، عطاالله کوپال، اتابک نادری، آیدا کیخایی، فریده سپاه منصور، عاطفه رضوی، مائده طهماسبی و رضا بابک حضور داشتند.

گفتنی است، نمایش "فاوست" هرروز غیر از شنبه ها، ساعت 19 در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران (1)