در حال بارگذاری ...
از سر گیری اجراهای خیابانی تئاتر شهر

گروههای نمایشی خیابانی قرارداد مالی منعقد می کنند

اجراهای خیابانی محوطه تئاتر شهر با اجرای نمایش خیابانی " نقطه سر خط " به کارگردانی امیر حسین شفیعی از یکشنبه 21 فروردین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مجید امرایی مدیر دفتر نمایش های خیابانی مرکز هنرهای نمایشی با اعلام این خبر افزود: این نمایش کار برگزیده بخش خیابانی بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است که با شیوه ای کاملا مدرن اجرا می شود.

وی افزود : از آنجایی که نمایش های خیابانی ارتباط تنگا تنگی به جهت شیوه اجرایی به واسطه بودن با مخاطبان دارند بنابراین برنامه ریزی شده تا اجرای عمومی آثار خیابانی در طول سال در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر ادامه داشته باشد.

مدیردفتر نمایش های خیابانی مرکز هنرهای نمایشی ادامه داد : اجرای عمومی این آثار از 19 اسفند سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت ضمن اینکه به زودی فراخوان جدیدی جهت حضور گروههای متقاضی برای اجرای عمومی آثار اعلام خواهد شد که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

امرایی خاطر نشان کرد : تلاش بسیاری شده تا حمایتها از اجرای خیابانی بیشتر از گذشته باشد ضمن اینکه با برنامه ریزی های که انجام گرفته در آینده ای نزدیک با تمامی گروههای نمایش خیابانی از سوی انجمن هنرهای نمایشی ایران قرار داد مالی منعقد خواهد کرد.




نظرات کاربران