در حال بارگذاری ...
آغاز دور جدید اجرای تالارهای نمایشی در اردیبهشت ماه

چهار نمایش جدید در مجموعه تئاتر شهر اجرا می شوند

چهار اثر نمایشی جدید از هفته آینده در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می روند.

به گزارشروابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالاراصلی مجموعه تئاتر به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) نمایش " تا اشکستان " نوشته و کار حمید حرا از چهارم تا هفدهم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 به روی صحنه خواهد رفت.

داستان این نمایش درباره صومعه ای است که کنار شهر مدینه قرار دارد، یوحنا که جوینده حقایق دین جدید از میان کتا بهای نصرانی است فرزند خوانده خود را برای کسب خبر به داخل شهر مدینه می فرستد.....

کوروش زارعی، علیرضا عمرانی، سید وحید میر یونسی، مصطفی یعقوبی، علی‌رضا ناظم، زین العابدین تقی پور، رضا حجارزاده، محمد مهدی هاشمی دانا و سعید شیخ الاسلامی بازیگران اصلی این اثر نمایشی هستند.

درتالار چهار سو نمایش " خانمچه و مهتابی "‌نوشته زنده یاد اکبر رادی به کارگردانی مسعود دلخواه ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایت گر زندگی پیرزن 88 ساله ای به نام خانجون است که در خانه سالمندان رویاها و خاطرات گذشته خود را مرور می کند.

محبوبه بیات، ایمان افشاریان، حمید رضا هدایتی، اشکان صادقی، رویا بختیاری، الهام شکیب، گیلدا احمدی، افسون دلخواه، حسین طاووسیان و آرش بدر طالعی به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار قشقایی مجموعه نیز نمایش " بلوط های تلخ " نوشته و کار شهرام کرمی از هفته آینده ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت.

این اثر نمایش زندگی زن روستایی به نام بانو را روایت می کند که با سه فرزندش درگیر جنگ می شوند.

رویا افشار، حمیدرضا نعیمی، سیروس همتی، مهدی صباغی، آیدا صادقی و مجید تفرشی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

" شن " هم عنوان نمایش دیگری نوشته و کار کتایون حسین زاده است که قرار است از هفته آینده ساعت 20 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه برود.
این نمایش داستان زندگی دو زن در زیر شن های ساحل دریا را روایت می کند.

الهام پاوه نژاد و پریزاد سیف هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

در کارگاه نمایش هم " نمایش خداحافظی نکن " به کارگردانی مسعود طیبی ساعت 18:30میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود، ضمن اینکه از هفته دوم اجرا، این نمایش پنجشنبه ها و جمعه ها در ساعت های 17 و 18:30 به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش یاد شده داستان دو خواهر است که تنها باهم در یک خانه زندگی می کنند و با مشکلاتی نیز روبه روبه رو هستند که ناگهان مردی وارد زندگی آنها می شود.
نسیم ادبی ، نسرین نصرتی و حسام منظور بازیگران این اثر نمایشی هستند.

گفتنی است نمایش " نصرت خانم ، مادرم و نوروز " به کارگردانی امیر دژاکام هم که ازهفتم فروردین ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است تا دوم اردیبهشت ماه اجرا می شود.




نظرات کاربران