در حال بارگذاری ...
آخرین اجرای اولین نمایش تالار چهاسو در سال 90

روز تولد کارگردان با مرگ "فاوست" همراه شد

نمایش " فاوست " از پرمخاطب ترین نمایش های به روی صحنه رفته در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر سرانجام بعد از 38 اجرا به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شهرام کرمی، سرپرست گروه تئاتر "شایا"در پایان آخرین اجرای این اثر نمایشی ضمن تقدیر از عوامل گروه اجرایی نمایش گفت: اجرای این اثر نمایشی خستگی زیادی را برای گروه به همراه داشت اما به نمایندگی از همه گروه بسیار خوشحالم که این نمایش توانست ما را پیش روی شما تماشاگران سربلند کند و از این جهت به خود می بالم.

وی بعد از صحبت‌های خود به مناسبت اول اردیبهشت ماه سالروز تولد حمید رضا نعیمی هدیه ای را به وی اهدا کرد.

حمیدرضا نعیمی نویسنده وکارگردان نمایش هم بعد از دریافت هدیه خود گفت: همیشه اعتقاد داشتم تولد من کابوسی بیش نیست و تولد من برای این دنیا سودی ندارد درهرحال برای من جالب توجه است که روز تولدم با مرگ فاوست همراه شد.

وی افزود: من برای اجرای نمایش "فاوست" رنج فراوانی کشیدم اما تمام این سختی ها به اندازه یک لحظه حضور شما برای من انرژی بخش نیست و اگر هر سختی که د راین راه کشیدیم همه آنها به خاطر چشمان پرفروغ شماست.

گفتنی است قطب الدین صادقی، حمید رضا افشار، علی پویان و مسعود دلخواه مهانان ویژه تئاتر شهر در روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه بودند.

برای تماس با روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر می‌توانید ار طریق ایمیل pr@teatreshahr.com با ما در تماس باشید.




نظرات کاربران (3)