در حال بارگذاری ...
پیام پیتر بروک به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران:

"تئاتر می آموزد که باید خود را با شرایط سازگار ساخت"

پیتر بروک، کارگردان برجسته و معاصر تئاتردنیا به بهانه انتشار کتاب "در ِ گشوده" (the open door) همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، پیامی را برای این جشنواره ارسال کرد که در بخشی از آن آورده شده است: " تئاتر به ما می‌آموزد که همه چیز باید خود را با شرایط در حال تغییر زمان، سازگار سازد.

به گزارش روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، متن کامل این پیام بدین شرح است:

"تئاتر به ما می‌آموزد که هیچ شکل ثابتی نمی‌تواند وجود داشته باشد. همه چیز باید خود را با شرایط در حال تغییر زمان، سازگار سازد. می‌دانم که هر واژه‌ای و هر پیامی می‌تواند تنها برای یک بارمورد استفاده قرار گیرد و سپس به وسیله گروه‌های مختلف با توجه به اهدافشان استخراج و مورد تحریف واقع شود. بنابراین؛ من پیامی برای شما ندارم و تنها آرزوی قلبی من این است که کار شما بتواند منعکس کننده کیفیت شگفت‌آور عشق، شفقت و پایداری باشد که از مدت ها قبل و به خوبی در مردم ایران و در هنر منحصر به فرد و خلاقانه‌شان می‌شناختم."

بروک این پیام را در 16 مارچ2011 برای جشنواره تئاتر دانشگاهی ارسال کرده است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به کوشش اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن اوری و با دبیری سید جواد روشن از 24 تا 31 اردیبهشت ماه 1390 در تهران برگزار می‌شود.

جهت تماس با مجموعه تئاتر شهر، می‌توانید از طریق ایمیل روابط عمومی مجموعه، به نشانی pr@teatreshahr.com با ما در ارتباط باشید.




نظرات کاربران (1)