در حال بارگذاری ...
چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی برگزار می‌کند:

کارگاه آموزشی تئاتر فیزیکال

کارگاه آموزشی تئاتر فیزیکال از سوی چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی و کمپانی تئاتر چو_این (cho_in ) از کشور کره جنوبی با همکاری "کمپانی فرهنگ و نمایش" کشور فرانسه از 20 تا 30 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشگاهی، این کارگاه 10 روزه با تدریس چان گویی پارک از کره جنوبی و جیمز ساترلند از فرانسه در مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی واقع در خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات الهی، کوچه سلمان پاک پلاک 9 طبقه اول مراجعه فرمایند.

این خبر می افزاید: از آنجایی که محتوای این کارگاه با تاکید بر تئاتر فیزیکال می باشد، ثبت نام، ویژه افرادی است که قابلیت های بدنی دارند و انتخاب اعضای شرکت کننده در کارگاه به عهده دبیرخانه جشنواره و اولویت با دانشجویان است.

گفتنی است، حاصل این کارگاه نیز در روز پایانی جشنواره به روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، با دبیری سید جواد روشن از 24 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری به کوشش وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در تهران برگزار می شود.




نظرات کاربران