در حال بارگذاری ...
معاون هنری وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی:

"بلوط های تلخ" سال ها در ذهن من باقی خواهد ماند

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه شنبه 13 اردیبهشت ماه پس از بازدید از نمایش "بلوط های تلخ"در مجموعه تئاتر شهر، گفت: نمایش "بلوط‌های تلخ" از جمله آثار نمایشی ماندگاری است که تا سال‌ها در ذهن من باقی خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حمید شاه آبادی که هفته گذشته نیز از نمایش خیابانی " نقطه ته خط " دیدن کرده بود با حضور دوباره در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر از نمایش بلوط های تلخ به کارگردانی شهرام کرمی دیدن کرد.

شاه آبادی بعد ازپایان اجرا با حضور در پشت صحنه این اثر نمایشی ازبازیگران و عوامل اجرایی نمایش تقدیر کرد و افزود: نمایش "بلوط‌های تلخ" از جمله آثار نمایشی است که تا سال‌ها در ذهن من و هر مخاطبی باقی خواهد ماند.

گفتنی است، رویا افشار، حمیدرضا نعیمی، سیروس همتی، مهدی صباغی، آیدا صادقی و مجید تفرشی از بازیگران این نمایش 75 دقیقه ای هستند.

از دیگر نمایش های صحنه ای مجموعه تئاتر شهر می‌توان به نمایش‌های "تا اشکستان" به کارگردانی حمید حرا، "خانمچه و مهتابی" اثر مسعود دلخواه، "خداحافظی نکن" به کارگردانی مسعود طیبی، "بلوط های تلخ" نوشته و کار شهرام کرمی و نمایش ویِِژه مردی که حرف می زند به کارگردانی عباس غفاری اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر می‌توانید از طریق روابط عمومی مجموعه و شماره های 5-66460593 با ما در ارتباط باشید.




نظرات کاربران