در حال بارگذاری ...
استقبال تماشاگران از نمایش تالار اصلی

بیش از 6 هزار نفر از نمایش " تا اشکستان " دیدن کردند

نمایش " تا اشکستان " که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تالار اصلی به روی صحنه رفته ، تا کنون با استقبال قابل توجه تماشاگران مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیر اداره کل هنرهای نمایشی با ابراز خرسندی از استقبال تماشاگران از نمایش‌هایی که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) درتالارهای تابعه مرکز هنرهای نمایشی به روی صحنه رفته است، تصریح کرد: طبق آماری که از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، دریافت کردم این اثر نمایشی که از چهارم اردیبهشت ماه به کارگردانی حمید حرا در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است و تاکنون با استقبال کم نظیر تماشاگران مواجه شده است.

وی افزود : استقبال بیش از 6 هزار تماشاگر در کمترین تعداد اجراهایی این اثر نمایش نشان دهنده اقبال مخاطبان از آثار نمایشی مذهبی است و ما تلاش می کنیم تا به منظور رفاه حال تماشاگران بعضی از این آثار نمایشی نیز روزانه در دو نوبت به روی صحنه رود.

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، همچنین ز اجرای نمایش "یادگار بانو" به کارگردانی علیرضا غنچی در تماشاخانه سنگلج به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و افزود: این اثر نمایشی نیز از 14 تا 23 اردیبهشت در تماشاخانه سنگلج پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

براساس این گزارش "بهشت زیر اقیانوس" به کارگردانی سید جواد طاهری، "بانوی غریب مدینه" به کارگردانی علی قهرمانی و " شعله در زمهریر" به کارگردانی محمد رضا مداحیان از جمله آثار نمایشی است که این روزها به ترتیب در تالارهای وحدت ، محراب و اندیشه حوزه هنری به روی صحنه هستند.





نظرات کاربران