در حال بارگذاری ...
یک نمایش ویژه درتئاتر شهراجرا می شود

محمد چرم شیر، عباس غفاری و مردی که حرف می زند

"مردی که حرف می زند"عنوان نمایش جدیدی نوشته محمد چرم شیر است که از 25 اردیبهشت ماه در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، عباس غفاری کارگردان این اثر نمایشی با اعلام این خبر افزود : این نمایش سال گذشته در فستیوال مونولوگ گروه تئاتر لیو به روی صحنه رفت و اتفاقا باعث استقبال قابل توجه علاقه مندان نیز مواجه شد.

وی گفت: به دلیل ویژگی‌های ارزشمندی که نمایشنامه آقای چرم شیر داشت تصمیم گرفتیم که تا با تقاضای گروه اجرایی از مدیر اداره کل هنرهای نمایشی این نمایش را در تئاتر شهر نیز به روی صحنه ببریم که خوشبختانه با موافقتی که از جانب مدیریت مرکز هنرهای نمایشی به عمل آمد این نمایش از تاریخ یاد شده در کافه تریای تالارسایه و چهارسو به روی صحنه خواهد رفت.

غفاری ادامه داد: گروه اجرایی علاقه مند است دانشجویان و مردم عادی به تماشای این نمایش بنشینند زیرا ویژگی‌هایی که در نوع نوشتار محمد چرم شیر وجود دارد می تواند اثر ارزشمندی برای دانشجویان در عرصه تئاتر باشد از این رو تصمیم گرفتیم تا دانشجویان در روزهای اجرای این نمایش غیر از پنجشنبه ها و جمعه با تخفیف 50 درصدی بلیت نسبت به تماشای این نمایش اقدام کنند.

کارگردان نمایش "مردی که حرف می زند" در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: نگاه ویژه ای که محمد چرم شیر به این نمایشنامه دارد باعث شده که ساختار کلاسیک روایی این مونولوگ به هم ریخته شود و تبدیل به اثری شود که می تواند مورد توجه نیز قرار بگیرد.

وی در مورد بازیگر این اثرنمایشی هم گفت: افشین هاشمی بعد از دوری تقریبا سه ساله ای که ازصحنه تئاتر داشت با وجود مشغله فراوانی که درسینما دارد به من لطف کرد و در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد.

گفتنی است نمایش" مردی که حرف می زند" ازتاریخ یاد شده ساعت 18 در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه بلیط می‌توانید به گیشه تئاتر شهر به نشانی www.gishetheater.ir مراجعه فرماید.




نظرات کاربران