در حال بارگذاری ...
برنامه این هفته تالارهای نمایشی

پنج اثر نمایشی این هفته در تئاترشهر به روی صحنه می روند

پنج اثر نمایشی این هفته در تالار های مختلف مجموعه تئاتر شهر در حالی به روی صحنه می رود که نمایش " نصرت خانم ، مادرم نوروز " جایگزین نمایش "تا اشکستان" در تالار اصلی مجموعه تئاتر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش "تا اشکستان" به کارگردانی حمید حرا که از چهارم اردیبهشت ماه به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تالار اصلی به روی صحنه رفته بود شنبه (17 اردیبهشت )به اجراهای خود پایان می دهد.
با پایان گرفتن این اثر نمایشی ، نمایش" نصرت خانم مادرم و نوروز" نوشته و کار امیردژاکام ساعت 19 با مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان در تالاراصلی به روی صحنه می رود.

در تالار چهار سو نمایش "خانمچه و مهتابی" نوشته زنده یاد اکبر رادی به کارگردانی مسعود دلخواه ساعت 19:30 و مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان میزبان دوستداران تئاتر خواهد بود.

"بلوط های تلخ" عنوان نمایش دیگری نوشته و کار شهرام کرمی است که ساعت 19 به مدت 80 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان پذیرای تماشاگران تئاتر در تالارقشقایی خواهد بود.

در تالارسایه نیز نمایش "شن" نوشته و کار کتایون حسین زاده ساعت 20 با مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان اجرا خواهد شد .
نمایش "خداحافظی نکن" نوشته فارس باقری و کارگردانی مسعود طیبی هم ساعت 18:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 5 هزار تومان در کارگاه نمایش به روی صحنه می رود.

برای تماس با مجموعه تئاتر شهر می‌توانید از طریق روابط عمومی مجموعه و شماره‌های 5ـ66460593 با ما در ارتباط باشید.





نظرات کاربران