در حال بارگذاری ...
آغاز نمایش تالار سایه

شن؛ یک موقعیت جدید نمایشی

" شن" عنوان اثر نمایشی جدیدی است که از روز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه به نویسندگی و کارگردانی کتایون حسین زاده در تالارسایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، کتایون حسین زاده نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی درباره محتوای نمایش شن گفت: این نمایش یک نمایش کاملا مدرنی است که روایت گر دو زن در یک خانه است که به تدریج زیر شن های ساحل دریا فرو می روند و ما در این بین شاهد سه اپیزود در فاصله زمانی های مختلف خواهیم بود.

وی افزود: در این اثر تلاش شده که عکس العمل های دو شخصیت نمایشی درقبال موقعیت های غیر معمول برای تماشاگر نشان داده شود.

حسین زاده در مورد ویژگیهای این اثر نمایشی گفت: به طور حتم هدف هر نویسنده ای برای نگارش یک اثر نمایشی این است که نمایشنامه ای را خلق کند که برای تماشاگر امروز تئاتر اثری جدید و نو باشد. دراین نمایش هم کوشش ما این بوده موقعیت جدیدی را فراهم کنیم که شخصیت های نمایش تابع شرایطی قرارگیرند که در آن عکس العمل های جدیدی را برای تماشاگر ارائه دهند.

کارگردان نمایش شن ادامه داد : ساختار این نمایش البته ساختار جدیدی نیست و ممکن است شباهتهایی هم با آثار نمایشی دیگر داشته باشد . اما به لحاظ موضوع تلاش کردیم موقعیتهای جدیدی فراهم کنیم . و امیدوارم در کار خود موفق عمل کرده باشیم.

گفتنی است نمایش " شن " هرروز غیر از شنبه ها ساعت 20 با بازی الهام پاوه نژاد و پریزاد سیف در تالارسایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران