در حال بارگذاری ...
بازیگر نمایش " خداحافظی نکن" از تجربه های خود در این نمایش می گوید

بازی در قالب یک شخصیت عجیب وغریب

شخصیت هایی که در نمایشنامه خداحافظی نکن به تماشاگر معرفی می شوند همگی افرادی هستند که هرکدام از ما روزانه با آنها مواجهیم وبا آنها ارتباط برقرارمی کنیم.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حسام منظور از بازیگران نمایش خداحافظی نکن که این روزها به کارگردانی مسعود طیبی درکارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است با بیان این مطلب افزود: بازی در نمایش های رئال از دغدغه های همیشگی من در عرصه بازیگری بوده که متاسفانه کمتر توفیق آن را داشتم.

وی گفت: با اینکه آثار قبلی من در عرصه اجرا از جمله نمایش مکبث به کارگردانی رضا ثروتی تجربه بسیار ارزشمندی برای من محسوب می شد اما علاق خود به بازی در نمایش های رئال را نمی توانم از خود دور کنم به همین خاطر تجربه حضور در این نمایش به ویژه بازی در مقابل بازیگری همچون نسیم ادبی ، تجربه بسیار گرانبهایی بود که آن را فراموش نخواهم کرد.

منظور درباره شخصیتی که در این نمایش بازی می کند خاطر نشان کرد : این شخصیت ، شخصیت عجیب و غریبی است که از خود رفتارهای متناقضی را ارائه می دهد . از سویی دیگر از ان دسته افرادی است که ما در طول روز بارها و بارها آنها را می بینیم ودر ارتباطیم و از این روست که وقتی من به روی صحنه می آیم تماشاگر ارتباط خوبی با این نقش می گیرد و برای تماشاگر جذاب است.

این بازیگر تئاتردرباره مکان اجرای این نمایش نیز خاطر نشان کرد: کارگاه نمایش از جمله تالار های نمایشی است که تجربه حضور یک بازیگر تئاتر درآن به دلیل نزدیکی صحنه با تماشاگر تجربه شیرین و لذت بخشی است و این اتفاق خوبی است که می تواند برای بازیگر تئاتر بیفتد.

گفتنی است نمایش خداحافظی نکن از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:30 و روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت های 17 و 18:30 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران (1)