در حال بارگذاری ...

سید صادق موسوی رئیس مجموعه تئاتر شهر شد

"حمید شاه‌‌آبادی" معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنا به پیشنهاد مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکمی "سید صادق موسوی"را به عنوان رئیس مجموعه تئاترشهر انتخاب کرد.

به گزارش دریافتی روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در این حکم آمده است: مجموعه تئاترشهر می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های غنی نهفته در عرصه این هنر فاخر به جایگاهی جهانی برای تبیین اندیشه‌های ناب و آرمان‌های متعالی ملت مسلمان و خردورز ایران برسد.

در ادامه این حکم آمده است: مجموعه تئاترشهر بزرگترین مرکز تئاتر حرفه‌ای ایران است که باید عرصه مناسبی جهت بیان اندیشه‌های والای انسانی و معرف فرهنگ و سنت ایران اسلامی باشد و این مهم جز در سایه برنامه‌ریزی بلند مدت و تدبیر، صورت نخواهد گرفت.

درحکم موسوی آمده است: ارتقاء تئاترشهر به عنوان مجموعه‌ای کارآمد با بودجه ای مستقل نخستین گام در راستای تحقق اهداف متعالی این مجموعه است. ضرورت دارد دست اندرکاران مربوطه در حوزه معاونت هنری راه را برای تحقق هرچه جامع‌تر آن هموار نموده و شرایطی را فراهم سازند تا هرچه سریع‌تر این مجموعه بتواند نقش ویژه خود را ایفا کند.

در پایان این حکم اظهار امیدواری شده است که انتصاب موسوی در این سمت زمینه بهره‌وری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های هنری گروه‌های حرفه‌ای و حضور فعالانه‌تر چهره‌های درخشان تئاتر ایران را فراهم سازد و هنرمندان جوان نیز تئاتر شهر را خانه امید و پشتیبان خود بدانند.

گفتنی است در سابقه مدیریتی "سید صادق موسوی" می‌توان به مشاورراهبردی معاونت هنری، ریاست تالار وحدت و مدیریت تالار هنر اشاره کرد.




نظرات کاربران