در حال بارگذاری ...
تغییر درترکیب بازیگران اصلی نمایش نصرت خانم مادرم و نوروز

کربلایی زاده جایگزین محب اهری شد

ترکیب بازیگران اصلی نمایش نصرت خانم مادرم و نوروز به دلیل سفر کاری یکی از بازیگران نمایش به خارج از کشور تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، با توجه به سفر کاری حسین محب اهری از بازیگران اصلی نمایش نصرت خانم ، مادرم و نوروزبه خارج از کشور امیر کربلایی زاده جایگزین وی دراین نمایش شد.

کربلایی زاده در این رابطه گفت : با توجه به آغاز دور تازه اجراهای این اثر نمایشی بعد از نمایش تا اشکستان به پیشنهاد آقای محب اهری و دعوت آقای دژاکام برای بازی در این نمایش حضور پیدا کردم.

وی افزود: تجربه این تغییر برای من تجربه جدیدی نبود چرا که در اجرای نمایش یک دامان پر از ستاره به کارگردانی آقای دژاکام هم به صورت چرخشی با آقای محب اهری این تجربه را داشتم بنابراین بعد از دعوت آقای دژاکام پذیرفتم که در این نمایش هم حضور داشته باشم.

کربلایی زاده ادامه داد : برای رسیدن به شخصیتی که آقای محب اهری آن را ایفا می کردند نزدیک به 10 جلسه تمرین داشتیم که بتوانم به نقش مورد نظر دست پیدا کنم کما اینکه تا به امروزی که نمایش با بازی من به روی صحنه رفته است تماشاگران رضایت نسبی داشتند و من این مساله در بازتاب نظرات تعدادی از آنها که برای بار دوم از نمایش دیدن کردند، مشاهده کردم.

گفتنی است نمایش " نصرت خانم مادرم و نوروز " نوشته و کار امیردژاکام هرروز غیر ازشنبه ها ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران